عکس | تصویر دردناک زیر گرفتن یک مامور فراجا توسط شوتی‌ها

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهادت گروهبان یکم «سینا آراسته» توسط راننده خودروی شوتی در محور «یاسوج - اصفهان» خبر داد و گفت: این راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی ارجاع شد.
عکس | تصویر دردناک زیر گرفتن یک مامور فراجا توسط شوتی‌ها
کد خبر : ۴۰۸۴۹

 سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارکنان پاسگاه انتظامی میمند شهرستان دنا، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سواری شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و پس از دستور ایست، راننده بدون توجه به دستور پلیس و به صورت عمدی با گروهبان یکم «سینا آراسته» به شدت برخورد می‌کند که این همکار به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی افزود: بلافاصله طرح مهار در مبادی ورودی و خروجی استان اجرا و کمتر از یک ساعت خودرو توقیف و راننده خاطی که به کوه‌های اطراف متواری شده بود، شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شهادت این مامور وظیفه‌شناس را به خانواده این شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.

عکس | تصویر دردناک زیر گرفتن یک مامور فراجا توسط شوتی‌ها

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر